Vier 50 Jarig bestaan Heverleese Zwemvereniging!

Met veel vreugde nodigen  we jullie uit om samen met ons het 50-jarig bestaan van de Heverleese Zwemvereniging te vieren! Het is een mijlpaal waar we trots op zijn, en we kunnen niet wachten om dit moment met jullie te delen. Alle leden, hun familie, oud-leden en sympathisanten zijn van harte welkom.

Datum: 25 mei
Tijd: Vanaf 15:00 uur tot 18:00 uur
Locatie: BUSO School Terbank (Ingang via Celestijnenlaan)

๐ŸŽˆ Hapje & Tapje voor alle gasten
๐ŸŽจ Grime voor de kleintjes
๐Ÿฐ Springkasteel voor de avonturiers
๐Ÿคนโ€โ™€๏ธ Animatie voor iedereen

Maar dat is nog niet alles! Om 15:30 uur onthullen we onze nieuwe naam en logo, een spannend moment dat je niet wilt missen!

Belangrijk: Alles is gratis maar om ervoor te zorgen dat we genoeg hapjes en drankjes voor iedereen hebben, vragen we je vriendelijk om je aan te melden via ons inschrijvingsformulier voor 10 mei via deze link: Inschrijvingsformulier.

Let op:  parkeren kan beperkt zijn in de omgeving, dus we moedigen iedereen aan om met de fiets of het openbaar vervoer te komen.