Categorieën
FAQ KINDEREN ZWEMMEN

Hoe/Wanneer kan ik mijn kind herinschrijvingen voor het volgende semester?

Huidige leden moeten zich elk semester opnieuw inschrijven voor het volgende semester. Ze krijgen daarbij voorrang op nieuwe leden.

De herinschrijvingen vinden plaats gedurende twee weken tijdens de laatste maand van het semester (januari en juni). Voor de exacte data, bekijk zeker even onze kalender of hou je email in de gaten voor onze maandelijkse nieuwsbrief. Gedurende deze twee weken kan je jouw kind opnieuw inschrijven voor het nieuwe semester. Je kan er van uitgaan dat als je geen specifieke mail heeft ontvangen vóór de start van de voorinschrijvingen, de uren van de zwemles onveranderd blijven.

Hoewel we de laatste jaren gedwongen waren om deze inschrijvingen online te doen vanwege corona, organiseren we de herinschrijvingen dit semester weer ter plaatse in de Sportoase! We staan dan tijdens de inschrijvingsperiode aan de balie tijdens de lesuren. Naast het herinschrijven kom je hier ook te weten of jouw kind over mag naar de volgende groep!

Indien je niet in het zwembad geraakt tijdens de herinschrijvingen of indien jouw kind al ouder is en niet meer (regelmatig) doorschuift naar de volgende groep, kan je ook altijd via overschrijving betalen. Dat kan door het inschrijvingsgeld over te schrijven met vermelding van naam, voornaam en “zwemmen jeugd” naar BE08 4314 7185 1113. Het exacte inschrijvingsgeld dat je moet betalen kan je zelf uitrekenen door te kijken naar de sectie “Lesgeld” op deze pagina. Let wel dat als je verkiest om via overschrijving te betalen, we je niet meedelen of jouw kind over mag naar de volgende groep. Wanneer jouw kind over gaat naar een groep die op een ander uur zwemt, krijg je wel altijd een mailtje vóór de start van de herinschrijvingen.

Inschrijven van broers, zussen of kinderen van leden heeft voorrang op nieuwe leden. Daarvoor kan je het inschrijvingsformulier invullen op de website. Dat formulier opent meestal midden december en midden mei. Hou zeker je mail in de gaten voor specifieke info over wanneer het formulier opent.

Nog vragen? Stuur zeker een mailtje naar zwemmen.jeugd@heverleesezwemvereniging.be.